Sortida a Andorra 1r ESO

El dimarts 18 de desembre els alumnes de 1r d’ ESO del centre van visitar el Museu Carmen Thyssen d’Andorra. Després, caminant pels concorreguts carrers comercials del principat, van descobrir dues obres d’escultors famosos catalans, Jaume Plensa i Salvador Dalí. Finalment, els alumnes van fer entrevistes als botiguers i turistes de la zona i, com era d’esperar, també van poder comprar una mica.

En aquesta sortida els alumnes van descobrir una Andorra cultural que es troba amagada entre botigues i gent passejant i comprant.

Informa: Alícia Romeu