Vans old school

Hola, fa dies que no escric, però no he tingut temps.

Avui us porto unes sabates que ara les te molta gent, però normal, perquè són molt boniques. Jo segurament les demanaré aquest cap de setmana, perquè m’agraden molt les vans, el color negre i el blanc i tot això ho puc trobar en aquesta sabata. Apart de les negres i blanques hi ha altres colors com: amb  una part d’estampat, tota d’estampat, blaves, grises, roses, taronges, vermelles i moltes més.

A part de boniques són molt còmodes, totes les vans que he provat les he trobat molt còmodes, una de les sabates més còmodes i confortables que tinc i que he provat mai.

Aquí teniu uns quants del models que hi ha: