Presentació Programa TEI

La TUTORIA ENTRE IGUALS és un projecte de formació integral de professorat, d’alumnat, de monitors i de les famílies, amb l’objectiu de formar a tots els agents que estan en contacte amb els nostres infants i joves. És un mètode d’aprenentatge cooperatiu basat en la creació de parelles d’alumnes, amb una relació asimètrica (derivada de l’adopció del rol de tutor i del rol de tutoritzat), amb un objectiu comú, conegut i compartit (com ara l’adquisició d’una competència curricular), que s’assoleix a través d’un marc de relació planificat pel professor.

Guissona és el primer municipi TEI de les terres de Lleida.

Aquest programa es va presentar a Guissona a principis de març d’aquest any, en un acte en el que hi va assistir el professorat i els equips directius de tots els centres de la vila i un nombre molt important de pares i mares guissonencs, i el passat 28 de gener, el Pla Educatiu d’Entorn de Guissona va fer la presentació oficial del programa entre els alumnes dels centres educatius de la vila.

En aquest acte de presentació hi van participar els 670 alumnes implicats, va ser un acte dinamitzat per la Cremallera i encapçalat pels agents que lideren el programa TEI: l’alcalde, Jaume Ars; l’inspector d’educació, Manel Serrabona, el dinamitzador del programa TEI, Andrés Bellido i les direccions dels centres educatius. Participen en el projecte els cinc centres educatius de la vila INS Guissona, Fedac Guissona, Escola Ramon Estadella, Escola Ramon Faus i Esteve i Fedac Guissona.