Celebració del Sant Jordi en els Cicles Formatius.

La Comissió de Qualitat de Cicles Formatius va pensar que, per harmonitzar amb l’esperit de difusió de la cultura de la diada de Sant Jordi, durant la tarda del 22 d’abril calia organitzar activitats diferents a les habituals. I vam fer aquestes:

En primer lloc, a les 4 arribaven els Margeners. Ells ens van fer una classe teòrica de Castells en una de les aules de l’Institut i una pràctica al pati.

En segon lloc, a les 5 vam fer un Tast i Anàlisi Sensorial de Iogurts. En acabar, l’alumnat podia entrar a d’altres tallers com el de composició musical amb el DJ Guz i/o el concurs informàtic de PinBall on hi va haver aquests guanyadors:

a) PinBall “The Beatles”: Alex Asensio
b) PinBall “Canasta86”: Xavi Ruiz
c) PinBall “Impacto”: Jaume Simon
d) PinBall “El Dorado”: Rodrigo Huete

Seguidament, hi va haver un partit de Futbol: un equip d’electromecànica s’enfrontava amb un d’alimentària, va guanyar el d’alimentària. D’altres activats esportives van ser el Ping-pong i el Voleibol. També hi van haver partides simultànies d’Escacs i recital de contes d’Escacs per part de Marcel Bonet, professor del centre.

Al mateix temps, hi havia un concurs de mecanografia vintage. Durant la tarda, una desena d’alumnes van sentar-se davant de la màquina d’escriure antiga. Efectivament, van comprovar que el salt de línia no és automàtic i que el seu teclat és més dur que el d’un ordinador. No obstant, van teclejar un dels dos pròlegs del llibre ARTICLES D’ESCACS AMB INTENCIONS de 593 paraules com si res. Dels que van arribar fins al final, la més ràpida va ser Martha Cecilia Suárez.

Finalment, a les 7 vam fer un berenar comunitari i vam fer entrega dels premis.