Crèdit de Síntesi de 1r d’eso

Al Crèdit de Síntesi de 1r d’eso, l’alumnat ha recollit una mostra d’activitats realitzades al llarg del curs a les diferents matèries i als TG (Treballs Globalitzats). Ateses les limitacions imposades per la pandèmia, i aprofitant les eines tecnològiques que han après a utilitzar a classe, se’ls ha proposat que fessin una sèrie de Padlets. Padlet és una aplicació gratuïta que permet generar pósters virtuals interactius i col·laboratius. L’alumnat ha treballat en grups de 3 a 5 membres; els quals han escollit una matèria i un TG i han fet les tasques proposades pel professorat. Hi ha un póster per cada grup-classe enllaçat als dels grups. Us convidem a entrar-hi i navegar per fer-vos una idea dels projectes que els vostres fills i filles han dut a terme aquest primer any d’eso. .

1r eso A 1r eso B 1r eso C 1r eso D