Acte “Voces femeninas del 27”

Aquest dimecres 9 de març l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’INS Gallecs va participar  a una conferència sobre les “Voces femeninas del 27”. La ponent ha estat Lucía Gimeno García, actualment estudiant a la UPF d’un Grau d’Humanitats. Lucía és exalumna de l’INS Gallecs i va realitzar el seu TDR sobre “Las sinsombrero”, dones escriptores, artistes i pensadores, la majoria, encara desconegudes.

L’acte s’emmarca dins les activitats de la setmana del 8-M 2022, on “Al Gallecs teixim igualtat” Lucía ha volgut aportar la seva puntada i explicar-nos fragments de l’obra d’aquestes poetes amb nom propi: Concha Méndez, Rosa Chacel i Anna Maria Martínez Sagi, totes elles coetànies de la “Generación del 27” de la Literatura Castellana.