Plurilíngüe

Aprendre llengües estrangeres a través de les matèries.

PROGRAMA DE GENERACIÓ PLURILINGÜE (GEP)

El programa Generació Plurilíngüe (GEP) promou, d’una banda, l’increment del temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i, d’una altra, acompanya els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi. La durada del programa per als centres que hi participen és de tres cursos escolars.

L’Institut Gallecs s’ha adherit a aquest programa i ha estat escollit per participar-hi des del 2021 fins al 2024.

Aquest primer curs de GEP l’han començat l’alumnat de 1r de Batxillerat a les matèries d’Economia, Emprenedoria i Tecnologia Industrial.

Hem elaborat una pàgina web del projecte GEP al Gallecs per tal de presentar el que anem treballant en el dia a dia del centre. (en construcció)

Per més informació podeu consultar: