Acció tutorial

-L’objectiu principal de l’acció tutorial és el desenvolupament personal i social de l’alumnat en els aspectes intel·lectual, emocional i moral, la qual cosa es tradueix en un seguiment individual i grupal de l’alumnat per part del professorat.
-L’acció tutorial ha de garantir el traspàs d’informació entre la família i l’escola; la implicació de les famílies en el procés educatiu dels seus fills/es; l’orientació personal, acadèmica i professional de l’alumnat; i el control de la convivència del grup d’alumnes.
-La col·laboració amb les famílies dels alumnes menors d’edat és imprescindible per que l’acció tutorial sigui d’excel·lència.
-En la Formació Professional l’Acció tutorial ha de permetre desenvolupar les competències professionals, personals i socials, així com les capacitats clau dels perfils professionals dels títols.
L’ACCIÓ TUTORIAL ES DESENVOLUPA EN RELACIÓ A:

1. El grup classe.
2. L’alumnat, individualment.
3. La resta de l’equip docent.
4. Les famílies.
5. Els serveis externs.
6. Col·laboració amb les empreses
7. La gestió documental i administrativa.