Protagonistes a la Segona Jornada Canal de Reporters de Catalunya

Un grup d’alumnes de 3ESO de l’Institut Gallecs ha participat en la Segona Jornada Canal de Reporters de Catalunya que s’ha celebrat el 10 de maig a cinc seus universitàries en paral·lel: l’Autònoma de Barcelona, Girona, Lleida, Vic i el Tecnocampus de Mataró.

En aquestes instal·lacions de la capital del Maresme, els estudiants de Mollet van ser seleccionats per participar en una sèrie de tallers sobre tecnologies de la comunicació impartits per professionals del mitjà: ràdio, televisió, verificació de fake news i ciberseguretat. Per exemple, gravant un programa de ràdio, visitant les instal·lacions de TV Mataró o rebent consells d’un membre de l’Agència de Ciberseguretat Catalana.

A més d’aquestes experiències, els alumnes de Gallecs van poder respirar l’ambient universitari, per començar a fer-se una idea del seu futur!