Cartografia a Nòmades

A Nòmades, un projecte de 1er d’ESO que combina la vessant social i l’artística, hem construït les nostres maquetes del globus terraqüi. D’aquesta manera hem pogut treballar posteriorment les formes, les projeccions cartogràfiques i les diferents representacions possibles de la Terra.

Gallecs sostenible

A l’institut Gallecs continuem amb el nostre projecte d’ambientalització, i convertim els patis en una extensió del treball a les aules. Aquest curs estrenem a 3r d’ESO l’assignatura “Gallecs Sostenible” i complementem les recollides selectives amb cubells d’envasos a tots els espais del pati.

Atenció: Error en el procés d’assignació de la 2a fase d’admissió FP

El departament d’Educació ens avisa que degut a un error informàtic la publicació de llistes d’assignació de Cicles de la 2a fase, del passat 7 de setembre, era incorrecte. La incidència ja s’ha resolt.
Podeu consultar les llistes definitives aquí: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-superior/preinscriute/segona-fase-admissio/
Accés a la consulta de… Llegeix més»

Acollida alumnat inici curs

Consulta els horaris del teu nivell.
L’alumnat dels diferents Plans d’estudi (ESO, Batxillerat, Cicles Formatius) es presentaran en el dia i hora indicats per tal de fer:

• Acollida d’Inici de curs: benvinguda de la Directora, presentació del Tutor/a i l’Equip Docent.
  • Primera Sessió de Tutoria.

Graduacions 2020-21

Finalment la darrera setmana de juny vam poder celebrar les graduacions de l’alumnat de 4t d’ESO, 2n de Batxillerat i Cicles.
Estem contents que després d’un curs molt complicat haguem pogut compartir aquest moment.
Podeu demanar totes les fotos del vostre acte als tutors i tutores.

Llegeix més»