Bojos per la Ciència 2020: Alumnes del Gallecs entre els seleccionats

Bojos per la ciència és un programa que organitza la Fundació Catalunya La Pedrera adreçat a estudiants de 1r de batxillerat amb l’objectiu de fomentar les vocacions científiques entre els joves i potenciar l’excel·lència educativa dins dels diferents camps de recerca proposats: Supercomputació, Bioquímica, Ciències de la Terra,  Bioenginyeria, Biomedicina, Química, Noves tecnologies, Medicina, Economia, Física,… Llegeix més»

INS Gallecs a les venes!

El dimecres 13 de novembre, el Banc de Sang i Teixits visitarà l’Institut Gallecs i farà acapta de sang a la Sala d’Actes de 9h a 13h i de 16h i 20h.
El Banc de Sang i Teixits necessita 1000 donacions de sang al dia per… Llegeix més»

Calendari d’acollida de l’alumnat i conferències d’inici del curs 2019-2020

Com cada any, l’institut Gallecs organitza unes conferències d’inici de curs per tot l’alumnat i el professorat. Aquestes conferències estan programades els primers dies de curs i formen part de l’acollida del nou alumnat.
A continuació, podeu descarregar el calendari d’acollida dels primers dies i la… Llegeix més»