Setmana orientació 2ADM 2018-2019

Les alumnes de 2n ADM van participar, com cada any, en la Setmana d’Orientació Acadèmica i Professional. Durant aquesta semana van realizar diferents visites i tallers que els van oferir noves oportunitats de cara al seu futur.

Dilluns van realizar el Taller de Llengua de Signes al centre, en el qual van poder tenir una aproximació a aquest sistema comunicatiu.

Al llarg de la setmana també van fer diferents visites: al parc sanitari de Sant Joan de Déu, on van poder conèixer de prop la realitat de les cures a les persones amb malalties mentals, a la Fundació Arc de Sant Martí, on van poder veure com treballen amb persones amb diversitat funcional intel·lectual depenent de les seves capacitats i a la residència Mas i Dalmau, on van veure com viuen persones amb diversitat funcional intel·lectual que necessiten suport generalitzat.

A més a més de conèixer persones dependents dels diferents col·lectius amb els quals hem treballat, els alumnes també van poder observar les tasques dels professionals que trobem en aquests centres.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ