Projecte d’Aprenentatge-Servei Construïm il·lusions.

APSrecursosludics

Ja han finalitzat els serveis que les alumnes de 2n curs del CFGS d’Educació Infantil han portat a terme a les escoles bressol del poble amb el Projecte d’Aprenentatge-Servei Construïm il·lusions. A les fotos que hi a tot seguit podreu observar, ara ja acabat, el recurs lúdic que ha construït cada grup de treball per a regalar-lo a les escoles bressol municipals: el teatre de titelles i el racó sensorial per a l’Alegria i el cub d’estimulació i el racó exterior d’efecte papallona per al Petit Mamut.  Amb aquests recursos, per tant, cada grup ha dinamitzat una activitat lúdica. Voleu saber a què van jugar els nens i nenes i com s’ho van passar de bé?  Doncs, busqueu la notícia de cadascun dels recursos realitzats i així podreu veure les fotografies que ho mostren!