Festa de graduació de cicles formatius

cicles2017

El dia 22 de juny l’alumnat de cicles formatius de 2n va celebrar la festa de graduació a la Sala d’Actes del centre. L’acte el va conduir el director, Xavier Tresserra, la cap d’estudis, Dolores Climent, i el grup de tutors, Maria Àngels Garcia, Lucia Escrivà, Manoli Fages i Oscar Sanfelix. Allí, se’ls va fer entrega de diplomes, destacant una qualitat positiva de cada alumne, i es va fer menció especial a aquells alumnes que tenien el millor expedient acadèmic. També se’n van atorgar als alumnes que van participar a les pràctiques internacionals, a concursos i a la realització de pràctiques de DUAL.

Els desitgem molta sort i que aconsegueixin tot allò que es proposin amb esforç i dedicació!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ