Projecte APS de 2n d’Educació Infantil

El passat dimecres 2 de juny, els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil van lliurar a les llars municipals de Sant Vicenç dels Horts, l’Alegria i el Petit Mamut, els recursos de joc que han dissenyat i elaborat en el projecte d’APS.

En l’APS es fonen intencionalitat pedagògica i intencionalitat solidària. Es tracta d’un enfocament educatiu que integra l’aprenentatge experiencial i el desenvolupament de la responsabilitat cívica dels estudiants vers la comunitat.
En el moment del lliurament es van intercanviar informacions, sensacions i experiència. Els alumnes van exposar el procés de creació i elaboració dels recursos i, a continuació, les educadores van fer el retorn i van valorar positivament els resultats.

Estem molt contents d’aquesta col·laboració, felicitats!