Cangur 2021

Després d’un any de pausa, enguany hem pogut tornar a participar a la prova Cangur. Aquesta prova, que s’organitza a més de 30 països, pretén acostar les matemàtiques a l’alumnat des d’un punt de vista lúdic, plantejant reptes que exigeixen la combinació de la lògica i les matemàtiques. Amb la finalitat de fomentar l’interès per les matemàtiques, la SCM (Societat Catalana de Matemàtiques) les organitza al nostre país i l’INS Gabriela Mistral hi participa en els nivells d’ESO i Batxillerat.
En aquesta edició cal destacar el bon paper dels alumnes de 1r d’ESO, que han assolit unes molt bones puntuacions malgrat la gran dificultat que suposa la prova.
Els guanyadors i guanyadores de cada nivell han estat:

1r d’ESO: empat entre Joan Duaso i Denny Galán
2n d’ESO: Antonio Delgado
3r d’ESO: empat entre Mónica Roncero i Oscar Garcia
4t d’ESO: Alex López
1r de Batxillerat: Hugo Ramírez
2n de Batxillerat: Alex Vindel

Moltes felicitats a tots i a totes i moltes gràcies a tot l’alumnat que hi ha participat, així com als docents que ens van donar suport durant la realització de la prova.