COL·LABOREM AMB L’ESCOLA LA GUÀRDIA

Els alumnes de 1r C de l’Institut van tindre la sort dimarts passat de ser el grup escollit per provar l’aplicació que les nenes i nens de 4t de Primària de l’Escola La Guàrdia han desenvolupat aquest curs.

Aquesta aplicació, GEOSantViGPS, és una aplicació que, a partir de l’escaneig de diferents codis, et proposa passejar per Sant Vicenç dels Horts buscant premis i coneixent la història del poble.

Els alumnes de l’institut van estar un parell d’hores provant l’aplicació i detectant-hi possibles millores a fer per tal d’ajudar els alumnes que l’havien creat.

Així, fent xarxa entre els centres del poble, hem tingut la sort de gaudir d’una activitat molt divertida i diferent i, de passada, ajudar altres alumnes.

A la fotografia podeu veure els alumnes participants amb els originals codis de l’aplicació.