Ja som escola verda !!!

escolaverde2015

El passat 28 de novembre, el Secretari de Medi Ambient i Sostenibilitat,el Sr. Josep Enric Llebot, i la Directora General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat del Departament d’Ensenyament, la Sra Teresa Pijoan, van lliurar els Premis Escoles Verdes 2015 i els nous Distintius d’Escola Verda en la trobada que se celebrà al Cosmocaixa de Barcelona. L’Institut Gabriela Mistral fou un dels nous centres guardonats amb el distintiu d’Escola Verda.

El premi va ser recollit per la Directora del centre, la Sra Anabel Rodríguez, el representant dels alumnes al Consell Escolar , en Joel Torres, el President de l’AMPA, el Sr JR Torres  i la Coordinadora de Medi Ambient, la Sra Anna Velasco.

Volem agrair-vos a tots la vostra tasca i implicació en aquest projecte ja que sense vosaltres no ho haguéssim aconseguit. Seguirem treballant pel medi ambient!!!