COP21. Compromisos de reduccions d’emissions.

paris2015

Arrenca a París la COP21, que intentarà aturar els pitjors efectes del canvi climàtic.Del 30 de novembre a l’11 de desembre d’aquest any, París acull la 21ª Conferència de les Parts (COP21) sobre el canvi climàtic en el marc de les Nacions Unides.La COP21, també coneguda com a París2015, serà una de les COPs amb major rellevància ja que, durant dues setmanes, acollirà milers de delegats i observadors internacionals que tindran el repte d’assolir un acord global per limitar l’escalfament global a un nivell inferior dels 2ºC.

L’especial rellevància d’aquesta COP fa que governs, institucions, empreses i societat civil estiguin treballant intensament per a contribuir a l’assoliment d’un acord global mitjançant l’organització i participació activa de diversos actes que se celebraran durant l’any 2015.

Des de l’Institut Gabriela Mistral ens sumem a aquesta iniciativa portant un cor verd. Tant els alumnes de primer i segon d’ESO, com alguns grups de batxillerat, s’han afegit a la iniciativa.

El 12 de desembre tindrà lloc una manifestació massiva a París i nosaltres ens unirem fent una foto col·lectiva amb els alumnes, de moment els batxillerats científics ja s’han avançat.

Per saber-ne més: http://www.cop21paris.org/about/cop21