21a Marxa d’orientació escolar al Parc del PI Gros

El passat 22 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van realitzar una marxa d’orientació al parc del Pi Gros amb un recorregut marcat per una sèrie de fites numerades, a partir de les quals havien de trobar els itineraris per on passar fent servir un mapa i una brúixola.

Els alumnes sortien en grups de quatre de manera esglaonada en intervals de 2 minuts. Portaven una targeta de control, el dossier per respondre les preguntes, un bolígraf, un mapa i una brúixola.

El camí estava indicat amb banderoles numerades amagades, de color taronja i blanc. Cada banderola tenia una pinça de mà lligada amb un cordill, amb la qual es marcava la casella numerada que corresponia de la targeta de control.

Amb aquesta activitat, els alumnes van practicar un esport al medi natural, treballant conjuntament amb l’àmbit de les ciències naturals i  gaudint d’un dia assolellat.

L’activitat està emmarcada dins les accions de dinàmica educativa a la natura de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.