Sortida al Centre de Salut Mental Benito Menni

El grup de 1r d’atenció a persones en situació de dependència ha fet una sortida al Centre de Salut Mental Benito Menni de Sant Boi de Llobregat.

En aquesta sortida l’alumnat ha interactuat amb els pacients i hem fet, amb ells, diferents activitats com collarets i polseres, jocs de taula, conversa…
La valoració de l’alumnat ha estat molt positiva i a més tots els alumnes han mostrat unes molt bones habilitats i actituds per interactuar amb aquest col.lectiu. Hem viscut una experiència molt enriquidora!!!

Galeria d’imatges