iEduca

Per a la comunicació amb les famílies i la gestió diària de l’alumnat, a l’institut utilitzem la plataforma iEduca. Des d’aquí, entre altres opcions, es pot fer el seguiment de l’assistència, incidències i comentaris de la classe, mantenir comunicació amb el tutor/a i concertar-hi entrevistes.

Quan es matricula per primer cop un alumne/a, es genera un usuari i contrasenya per a cada pare o mare, sempre que se n’hagi facilitat el correu electrònic. Un cop es genera aquest usuari, s’envia un missatge a l’adreça de correu facilitada perquè activi la contrasenya. Cada pare o mare pot accedir a tots els fills/es que tingui matriculats al centre amb el mateix usuari, tots els cursos en què estigui escolaritzat.

Hem enviat l’usuari a totes les noves famílies i a aquelles persones de qui encara no s’ha registrat cap accés. Ja podeu visualitzar el tutor/a i contactar-hi. En els propers dies es tindrà accés a l’horari i al seguiment diari.

En cas que tingueu problemes, sempre podeu utilitzar l’enllaç “Has oblidat la contrasenya?” que trobareu a la pàgina web de l’institut, apartat “ieduca” (en aquest cas és imprescindible utilitzar l’adreça de correu electrònic que ens heu facilitat). Per qualsevol qüestió que no pugueu resoldre, adreceu-vos a secretaria o al tutor/a (també per facilitar algun nou correu electrònic de contacte).

A més, us podeu descarregar l’aplicació iEduca TokApp per accedir des del mòbil.

Guia iEduca per les famílies

Guia aplicació iEduca Tokapp v.04