Desafío Júnior Empresarial

Al setembre vàrem començar el curs amb empenta i a l’assignatura d’Empresa i Iniciativa Emprenedora engegàvem motors descobrint l’esperit emprenedor que tots i totes portem dins des que som infants.

Motivats amb l’emprenedoria, ens vam sumar al repte de presentar-nos a Desafío Júnior Empresarial, una competició entre grups d’alumnes de diferents centres educatius de batxillerat i cicles formatius d’arreu d’Espanya en què els alumnes simulen la realitat empresarial creant la seva pròpia empresa.

Després de mesos de treball pensant en la idea, estudiant el mercat i gestionant la viabilitat financera del seu projecte, l’equip HERA, format per l’Helena Alcaide, l’Agnès Colom, la Rocío Perera i l’Estefania Pulido, alumnes de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil, es va classificar per a les semifinals de Catalunya!

El dia 25 d’abril van defensar el seu projecte a ESIC Business & Marketing School Barcelona i d’entre més de 800 equips que s’havien presentat al concurs, l’HERA va ser un dels 9 equips de tot Espanya a passar a la final!

Ahir, 8 de maig, viatjaven a Madrid com un llamp per continuar transmetent la seva inquietud i il·lusió per una educació de qualitat. Van deixar l’INS Gabriela Mistral en un pavelló ben alt, essent finalistes de la 13a Edició del Concurs Estatal Desafío Júnior Empresarial 2019.

Moltes felicitats, noies, enhorabona!