Auxiliar de conversa 1r ESO

L’alumnat de primer d’ESO està gaudint del recurs d’un auxiliar de conversa que entra a la seva aula en hores partides i, juntament amb el professor de l’especialitat d’anglès, fa activitats comunicatives per fomentar que l’alumnat millori la seva expressió oral en anglès. Estaran al nostre centre durant cinc setmanes fins a l’acabament del curs. Aquesta activitat ha estat possibles gràcies a la subvenció que ens ha concedit l’Ajuntament per participar en el projecte de l’English Day en col·laboració amb d’altres escoles del municipi.

Welcome Lorraine and Albert.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ