ApS: VISITA teatralizada al molí del Frares

molifrares2017

El passat divendres dia 9 de juny, els alumnes de 4t d’ESO del projecte de l’ApS “Teatralització del Molí dels Frares” van ser uns guies molt especials pels alumnes de 1r d’ESO.

En el marc del Treball de Síntesi, els alumnes de 1r havien de visitar el Molí dels Frares, edifici del s.XIV de la nostra població, essent una de les construccions més antigues i amb més valor històric de Sant Vicenç dels Horts. Per veure les particularitats d’aquest molí, catorze alumnes de 4t els van fer de guies amb una visita teatralitzada.

Allà vam poder veure com dues germanes del segle XX volien vendre el molí de la seva família perquè els suposava moltes despeses; dos romans que parlaven de la importància del riu Llobregat al segle I dC; una família de moliners que llogava el molí al monestir de Sant Pau del Camp per poder fer farina i com ensenyava al seu fill l’ofici de moliner i, finalment, com l’ajuntament fa dos anys el va recuperar perquè tothom el pugui gaudir.

Sens dubte una gran experiència la viscuda tant pels alumnes de 1r com pels de 4t que en una visita de quinze minuts van fer un recorregut per la història d’aquest singular edifici.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ