Sopar de comiat de 2n de batxillerat.

El passat divendres 2 de juny va tenir lloc el sopar de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat a la Sala d’Actes de l’institut. Els alumnes de 1r de Batxillerat van ser els encarregats de decorar la Sala d’Actes per a l’ocasió i ho van fer amb la temàtica de disco dels anys 80.

L’acte va permetre la trobada dels alumnes amb professors i professores que han tingut al llarg de la seva etapa en el Gabriela Mistral. Un cop acabat el sopar va tenir lloc l’espectacle de màgia per part del mag  i il·lusionista i mentalista Nicolás Acevedo que ens va fer passar una bona estona amb molts riures i senyals d’admiració. Una nit divertida que esperem que els nostres ja exalumnes recordin amb el pas dels anys.

Des d’aquí volem també agrair als alumnes de 1r de Batxillerat que es van implicar molt per a que la festa fos un èxit. Felicitats per la vostra feina!