Tarda d’esport al Gabriela “Projecte APS (Aprenentatge i Servei 4t ESO)”

El passat dijous 3 de març es va engegar el projecte Tarda d’esport al Gabriela.

Es tracta d’una iniciativa adreçada a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, per tal d’oferir un espai de trobada que permeti la pràctica esportiva en horari no lectiu, amb una orientació lúdica i integradora.

Aquesta proposta s’emmarca dins del projecte APS (Aprenentatge i Servei) de l’alumnat de 4t d’ESO, que intervindrà com a dinamitzador de les diferents activitats, i està inclòs dins del Pla Català de l’Esport.

L’activitat es realitza els dijous de 16.00h a 17.30 h i els participants tan sols hauran de fer una aportació de 5 € (únic pagament), per tal de cobrir l’assegurança esportiva