Sortida Poble Espanyol 1r ESO

El dilluns 8 de abril, els alumnes de 1r d’ESO van anar al Poble Espanyol a fer un taller d’artesania de l’art del cuir.

Per unes hores, van convertir-se en artesans: van fer un moneder personalitzat; per elaborar-lo van haver de gravar sobre el cuir, posar botons i reblons, foradar el cuir per després cosir les diferents peces.

En finalitzar el taller, els alumnes van fer una gimcana fotogràfica per tot el recinte, per on havien de buscar diferents imatges i edificis de les diferents zones del Poble Espanyol.

El Poble Espanyol va ser construït per l’Exposició Universal de 1929 i representa diferents edificis, places i carrers característics d’Espanya. Els alumnes també van veure les noves instal·lacions audiovisuals Feeling Spain, en què van poder viure les diferents festes tradicionals. Ha estat una experiència molt agradable!