Premi Aules Netes i Educades 2n trimestre, 1r C

El passat dimecres 18 d’abril, la classe de 1r C va poder gaudir del premi d’Aules Netes i Educades del 2n trimestre a Sant Joan Despí. Els alumnes van descobrir un nou espai verd urbà mentre feien ús d’un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.

Al Parc Ciclista del Llobregat van aprendre el funcionament bàsic de la bicicleta i van fer un circuit d’habilitats com es pot veure en algunes fotografies. Finalment, es va fer un itinerari en bicicleta fent parades per tractar temes relacionats amb la mobilitat sostenible, els residus, la biodiversitat, la salut ambiental, etc.

Va ser un dia agradable tant per a alumnes com per a professors. Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ