Gimcana del projecte TEI

Aquest dijous 3 de maig els alumnes de 1r i 3r d’ESO van participar en la Gimcana del Projecte TEI (tutoria entre iguals). Aquesta jornada és una més de les activitats que realitzen plegats per tal de fer vincle i millorar la convivè​​ncia del centre. Enguany l’hem realizat al parc del Pi Gros i ens va fer un dia esplèndid.

Alumnat i professorat vam gaudir i participar en diferents proves: la farina, el pica-paret, el limbo, el joc del mocador, la bomba, relleus, caçar conills… I ens ho vam passar d’allò més bé!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ