Els alumnes de 1r han mostrat el projecte “Recuperem el món”

El passat dijous dia 8, els alumnes de 1r d’ESO van presentar el museu del projecte a la sala d’actes de l’Institut. Va ser una jornada molt satisfactòria per a tots plegats, pel fet que els alumnes van poder compartir amb les famílies una estona a l’Institut per demostrar tot el que havien estat fent i aprenent durant un trimestre sencer, amb els nervis que aquesta responsabilitat comporta.

Tot el professorat de 1r ens sentim molt contents de l’esforç que hi han posat, així com del resultat que hem obtingut, la manera com s’han sabut organitzar i les ganes i la motivació que hi han posat. Per això, deixarem al centre alguns dels elements exposats al museu.
Volem agrair a les famílies la seva implicació; l’educació és cosa de tots.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ