Xerrades de la Marató de TV3

Ahir dimarts 23 d’octubre els i les alumnes de 3r d’ESO van rebre amb molt d’interès una xerrada sobre la Marató de TV3 d’aquest any 2018, dedicada al càncer. La xerrada la va fer la Laura Rubio, ex-alumna de l’institut, que va acabar el curs passat la carrera de Medicina. Entre altres coses, va explicar que el càncer més freqüent en dones continua sent el de mama, i en els homes el de pròstata, però que sumant homes i dones, el més freqüent ha passat a ser el de pulmó per culpa de les conseqüències del tabac.

El vídeo divulgatiu que vam veure el podeu trobar clicant a l’enllaç següent:

El fulletó informatiu el podeu trobar clicant aquí.

1. Montse Bordanova i Mundet

Cada any, i gràcies a la solidaritat de tots, es poden investigar malalties com el cáncer que afecten a gran part de la població.
    Cal que tots estem sensibilitzats i col·laborem posant el nostre granet de sorra a la Marató.