Visita de 1r de batxillerat a l’Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l’Aigua (CSIC)

img_9650Avui els alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria de Ciències de la Terra i del Medi Ambient han estat a l’Institut de Diagnosi Ambiental i Estudis de l’Aigua. Centre d’Investigació i Desenvolupament Pasqual Vila (CSIC). Han assistit a una explicació interactiva sobre l’experiència de treballar en un vaixell oceanogràfic i la investigació en una base antàrtica. Les explicacions han estat acompanyades de treball pràctic. L’alumnat ha pogut fer ús del material que s’utilitza per realitzar el mostreig i, a més, a partir de diferents dinàmiques de grup i jocs s’han tractat els problemes ambientals més importants.

img_9653 img_9652 img_9651