Visita a la Sagrada Família

Sagrada FamíliaEl passat dimecres dia 26 d’abril, el departament de matemàtiques vam organitzar una sortida a la Sagrada Família amb els alumnes de 2n d’ESO. Tot i que el temps no ens va acompanyar gaire, vam poder gaudir de la bellesa d’aquesta obra Patrimoni de la Humanitat. Vam començar visualitzant un vídeo acompanyat d’una breu introducció del guia sobre l’obra d’Antoni Gaudí. Els alumnes disposaven de tauleta i auriculars per seguir les explicacions. Vam descobrir que l’arquitecte s’inspirava en la natura i en les formes geomètriques per crear l’ambient de les seves construccions. El que més ens va impressionar va ser l’interior del temple, els efectes de llum i els colors. La valoració que fem de la visita és molt positiva. Felicitem a tots els alumnes per la bona actitud i interès durant tota la sortida.

Podeu veure totes les fotos de la visita clicant AQUÍ.