Una activitat cooperativa: ordenació de nombres reals

ordenacio-nombres-large

L’alumnat de 4t d’ESO B ha realitzat una activitat cooperativa d’ordenació de nombres reals. Cada alumne rebia una targeta amb un nombre decimal, exacte o periòdic. Entre tots havien d’ordenar-se en filera,  depenent d’on els toqués segons el nombre de la seva targeta. El resultat final el teniu en aquesta foto panoràmica de grup. El nombre més baix el tenia el Sergio Fernández, i el més alt li va tocar a la Maria Dolores Martínez. Aquesta activitat s’emmarca dins del primer tema de la matèria de matemàtiques de 4t d’ESO sobre els nombres reals.