Un gran recurs lingüístic a les classes de francès: l’auxiliar de conversa

Aquest curs 23-24 tenim la gran sort d’haver entrat al Programa d’Auxiliars de Conversa del Ministeri d’Educació i Formació Professional. Aquest programa s’emmarca dins del conjunt d’actuacions destinades a donar suport a aquells centres que desenvolupen un projecte innovador per a la gestió de les llengües estrangeres curriculars (anglesa, francesa, alemanya o italiana), un recurs de primer ordre per a estimular l’aprenentatge de llengües i el coneixement d’altres cultures i d’altres formes d’entendre el món.

En el nostre cas, treballem amb la Cyrille Laurent, la nostra auxiliar francòfona, que dona suport lingüístic a les classes de francès amb un objectiu principal: el desenvolupament de les competències comunicatives i lingüístiques de l’alumnat. Aquest objectiu el treballem de diverses maneres: tant en activitats en gran grup com en petits grups de conversa, que donen l’oportunitat de treballar de manera més individualitzada.

Estem molt contents de poder gaudir de la seva ajuda, professionalitat, idees i empenta i de ben segur l’alumnat se n’endurà una experiència molt enriquidora.