Taller “Investiga la vacuna de la malària” al Cosmocaixa.

dsc00274_optEl passat 14 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat  de Biologia  van fer una visita al  Cosmocaixa per realitzar un taller de laboratori sobre les  vacunes per a la malària, una malaltia molt greu que causa milers de  morts  a l’any al  nostre planeta.

Després de la visita lliure per la sala de la matèria del  museu, van realitzar el taller on, en petits grups i amb el material de laboratori adient, els alumnes van realitzar una tècnica  de laboratori anomenada ELISA. Van  poder  simular el procés de treball al  laboratori immunològic per trobar el millor candidat a vacuna experimental de la malària, alhora que apreníem molt més sobre aquesta malaltia.