Taller de teatre a 1r ESO

Aquest curs hem encetat una nova activitat amb l’alumnat de 1r ESO de desdoblament: un taller de teatre, que es desenvolupa durant una hora a la setmana a l’institut, a càrrec de l’Alèssia, de l’escola de teatre el Bitxo de Sant Vicenç dels Horts. Es tracta d’una activitat finançada per l’ajuntament de Sant Vicenç, que els nostres alumnes ja feien també a sisè a les escoles de primària.

El taller de teatre ajuda els nois i les noies del grup a millorar la seva autoestima, a crear un vincle més fort entre ells, a millorar la seva expressió oral en llengua catalana, i a expressar i canalitzar les seves emocions. La professora de català del grup, la Cristina Gràcia, també és a l’aula mentre es desenvolupa l’activitat, i és qui avalua el taller juntament amb la resta de la matèria de llengua catalana.

El taller es va iniciar el 10 de gener i acabarà a finals de maig, i la valoració que en fan tots plegats és molt i molt positiva. Qui sap si en sortiran noves vocacions per al món de l’espectacle.