SVH English Challenge

Des de la matèria d’anglès, l’alumnat de primer d’ESO ha preparat un vídeo per convidar les escoles del poble a participar en la lligueta de Kahoots. Són una bateria de tres Kahoots amb preguntes que han preparat els alumnes tant del Gabriela Mistral com del Frederic Mompou. D’aquest projecte se’n diu SVH English Challenge 2023. Aquests Kahoots seran utilitzats per fer una competició entre els alumnes de cicle superior de les escoles de primària de Sant Vicenç dels Horts.

Serà l’alumnat de cinquè i sisè de primària els que concursaran per a veure qui en sap més sobre vocabulari, gramàtica, cultura i actualitat dels països de parla anglesa. A continuació podeu veure una mostra dels vídeos que han realitzat els i les alumnes. Esperem que gaudiu molt and TAKE THE CHALLENGE!