Sortida a Montjuïc i al Museu Olímpic i de l’Esport

cam00843 cam00835

img_9466Aimg_9467quest paimg_9470ssat dimecres l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’aula oberta de l’Institut Frederic Mompou ha fet una sortida a Barcelona. De bon matí han sortit amb els FGC cap a Barcelona. Han pujat a Montjuïc i han visitat el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. Un cop allà, han recollit informació i han experimentat amb diverses activitats, com ara una cursa contra una imatge digital. Després han visitat l’Estadi Olímpic Lluís Companys i se’ls ha explicat la història de la instal·lació i del personatge que li dóna nom. Ja per acabar han tingut una estoneta lliure per la zona. Segons els tutors, la Pilar Muñoz i el Jose M. Márquez, la sortida ha estat molt profitosa i el comportament de l’alumnat ha sigut excel·lent.

img_9472 img_9473