Sessions d’orientació telemàtiques per a famílies amb nens i nenes a sisè de primària

Des de l’institut Frederic Mompou, us volem ajudar a fer una bona tria d’institut per als vostres fills i filles que han de començar el curs vinent 1r d’ESO. Per això, estem preparant amb molta il·lusió unes sessions d’orientació telemàtiques, prèvies a les Portes Obertes i complementàries a aquestes. Us hi esperem!

A la taula de més avall hi trobareu tota la informació per a connectar-vos-hi.

Programa de la sessió:

• L’educació secundària a l’institut Frederic Mompou
  • Les classes de 1r d’ESO: visió dels nois i noies i de les famílies de l’institut
  • Dubtes, pors i angoixes en el pas de primària a secundària
  • Torn obert de preguntes

Famílies de les escoles

Sant Josep, Sant Jordi i la Guàrdia

Famílies de les escoles

la Vinyala, Juncadella i Sant Antoni

Sessió d’orientació dilluns 22 de febrer, a les 18h Sessió d’orientació dimarts 23 de febrer, a les 18h

Codi d’accés: https://meet.google.com/uns-wajm-zsy

Codi d’accés: https://meet.google.com/bfz-qhcd-jmg

1. Carme Redortra

I si la meva filla no és de cap d`aquestes escoles? Ella està estudiant a Barcelona encara que vivim a Sant Vicenç i volem que faci la ESO a Sant Vicenç.
    Podeu dir-me si fareu jornades de Portes obertes o com podem accedir a tenir aquesta informació?

1. admin Autor de l'article

Bona tarda Carme, estem preparant també la jornada de portes obertes per al proper dimecres 3 de març. Us animem a participar-hi. De totes maneres, si ho desitgeu, podeu afegir-vos a alguna de les sessions prèvies que hem preparat, encara que no sigueu de les escoles esmentades. Moltes gràcies!

2. Anabel Peña

Nosaltres tambè serem nous al centre. Ara està a l’escola de la Colònia Güell. Volem apuntar-nos a les portes obertes i les sessions prèvies. Cóm ho hem de fer?
    Merci

1. admin Autor de l'article

Bona tarda Anabel, properament publicarem informació sobre la jornada de Portes Obertes a l’institut. La jornada de Portes Obertes serà el proper 3 de març a les 18h. Us hi esperem!