Selectivitat 2019: 100% aprovats i dos alumnes amb distinció

Aquest curs, tots els alumnes de segon de Batxillerat del nostre institut que s’han presentat a la selectivitat del juny han aprovat les proves. En total s’hi han presentat 38 alumnes, i tots ells han superat amb nota aquests exàmens. La nostra més sincera felicitació per a tots ells!

A més, ens plau donar l’enhorabona especialment al Sergio Fernández i a la Bereniç del Pozo de 2n de batxillerat que han aconseguit una distinció a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) per haver tret una nota superior a 9 a la fase general. Concretament, tant la Bereniç com el Sergio han tret un 9,4.  El Sergio Fernández és alumne del nostre centre des de 1r d’ESO i la Bereniç del Pozo va fer l’ESO a l’Institut de Torrelles i el batxillerat al Frederic Mompou.

Aquest divendres 19 de juliol en un acte a l’Auditori de Barcelona han rebut aquesta distinció de mans del Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya Sr. Quim Torra i de la Consellera d’Empresa i Coneixement Sra. Àngels Chacón i Feixas. No cal dir que n’estem molt orgullosos i que aquests reconeixements ens esperonen a continuar treballant per poder oferir la millor educació pública de què som capaços als nois i noies de Sant Vicenç dels Horts.

Podeu veure més fotos clicant AQUÍ.