Roques sedimentàries a Pallejà

El divendres 8 de març els alumnes de 1r de batxillerat de l’assignatura de CTMA hem realitzat una sortida de camp amb la col·laboració del camp d’aprenentatge de Can Santoi. Hem anat fins a Pallejà on hem descobert un seguit de roques sedimentàries del Triàsic inferior, les quals tenen una antiguitat de més de 240 milions d’anys. Els alumnes han realitzat un treball de camp que ha consistit en l’estudi de diferents afloraments de roques. Han mesurat la potència dels estrats i la inclinació dels mateixos i han identificat la litologia i les estructures presents. Amb aquest treball hem reconstruït la història geològica comprovant al camp com fa 240 milions d’anys teníem un mar ben a la vora de casa.