Resultats eleccions per a la renovació parcial del Consell Escolar

img_9700Ahir dijous 1 de desembre l’alumnat va escollir un representant per al Consell Escolar. Hi havia diversos candidats de 3r i 4t d’ESO i durant el matí l’urna amb els vocals va anar passant per les classes per tal que tothom pogués votar.

img_9701Després de fer el recompte, l’escollida va ser l’Abril Orantes de 4t d’ESO B amb un total de 151 vots. El Sergio Fernández va quedar segon amb 113 vots. La Sandra Israel va obtenir 87 vots, la Laura Garrido 70 vots, el Marc Torres 50 vots, la Lucía Hernández 48 vots i el Nedal Bensalah en va obtenir 44.

En la renovació parcial del sector pares van sortir escollides la Sandra Moñino Toledo i la Manoli Pérez Jurado. Les votacions del sector pares van tenir lloc entre les 15h. i les 17h. de la tarda i la mesa electoral estava situada a l’entrada de l’institut.

img_9694 img_9693

El Consell Escolar és l’òrgan democràtic de representació de tota la comunitat educativa. Periòdicament hi va havent eleccions per a la renovació dels seus membres. Des d’aquí volem agrair la col·laboració i participació de tothom.