Renovació parcial del Consell Escolar

Segons la normativa actual i seguint les normes de procediment i orientacions, de la Resolució ENS/2232/2018, d’1 octubre, DOGC del 5 d’octubre de 2018, per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar, aquest curs correspon la renovació parcial dels membres del Consell Escolar que es relacionen a continuació:

Representants de professors: 4 membres

Representant de pares i mares: 1 membre

Representant dels alumnes: 2 membres

Per aquest motiu, us informem del calendari electoral, així com us convidem als  pares i mares, professors i alumnes de les seccions implicades a participar en el procés d’aquesta renovació parcial.

Els censos dels diferents sectors estan exposats al tauler d’anuncis del vestíbul de l’institut. Cal recordar que en el sector de mares i pares , tots dos (pare i mare) tenen dret a vot individualment. Les reclamacions al cens cal fer-les fins al 13 de novembre.

La presentació de candidatures s’inicia el dia 9 de novembre i finalitza el dia 20 de novembre. Les sol·licituds són a la secretaria de l’institut. Us animem, especialment al sector de pares i mares, a presentar la vostra candidatura.

Les votacions tindran lloc el proper dia 27 de novembre de 2018 per al sector de pares i mares, de 14h a 14h35 i de 16h a 18h; els alumnes votaran el dia 30 de novembre, durant l’horari de classes; i el 28 de novembre votarà el sector del professorat.

Tota la informació relativa al procés de renovació parcial dels membres del Consell Escolar restarà  actualitzada al tauler d’anuncis al vestíbul de l’institut.

La sessió de constitució del Consell Escolar renovat parcialment se celebrarà el 21 de desembre a les 17h i prèvia convocatòria.

Animeu-vos a presentar la vostra candidatura! Participeu de les eleccions del Consell Escolar!