Proves del “Zertifikat A2” d’Alemany al Goethe Institut

El passat dia 2 de maig els alumnes de l’optativa d’alemany de 4t d’ESO es van presentar a l’examen per acreditar un nivell A2 dintre del Marc Europeu Comú de Referència (MECR). Aquesta iniciativa es basa en un conveni entre el Departament d’Educació i el Goethe-Institut Barcelona per fomentar l’ensenyament de l’alemany i per obtenir un reconeixement oficial de la seva competència lingüística en aquest idioma.

Hi van participar 12 alumnes del nostre centre, als quals desitgem molta sort! De ben segur que els coneixements d’alemany els serveixen per al seu futur professional.