Proves Cangur de Matemàtiques: primers classificats

logo201720170427_130551Els resultats de les proves Cangur de matemàtiques ja han arribat! Hem de felicitar tots els nostres alumnes que hi van participar, i molt especialment els que han quedat en les primeres posicions. Aquest any l’institut ha aconseguit un nou èxit, i és el de situar dins del 4% d’alumnes millors de Catalunya un estudiant del nostre centre en cadascun dels nivells en què participàvem.

Aquí teniu els noms dels alumnes millor classificats, que mereixen una gran felicitació:

Òscar Meca Moñino, de 3r ESO A. Ha quedat en el lloc 271 de 16709 participants, situant-se dins de l’1’62% d’alumnes millor classificats de tot Catalunya, amb una prova Cangur que va obtenir 105 punts de 150 possibles.

Sergio Fernández León, de 4t ESO B. Ha quedat en el lloc 91 de 9653 participants, situant-se dins del 0’94% d’alumnes millor classificats de tot Catalunya, amb una prova Cangur que va obtenir 112’5 punts de 150 possibles.

Sergi Orozco Ruiz, de 1r BAT A. Ha quedat en el lloc 225 de 5852 participants, situant-se dins del 3’84% d’alumnes millor classificats de tot Catalunya, amb una prova Cangur que va obtenir 77’5 punts de 150 possibles.

Tots ells rebran un obsequi per part de l’institut, i els donem l’enhorabona!