Proves Cangur 2022

El passat 18 de març, i com venim fent des de fa uns anys, els alumnes de l’institut han participat novament a la 27a edició de les proves Cangur de matemàtiques, unes proves que s’organitzen a més de 30 països amb l’objectiu d’apropar les matemàtiques als més joves i despertar el seu interès a través dels problemes.

Volem felicitar els 229 alumnes participants per l’esforç i les ganes que han mostrat a l’hora de resoldre les proves i molt especialment als alumnes que han obtingut millor puntuació, i que són: Marina Lázaro Macías de 1r ESO; Eloy Navarro Gil de 2n ESO; Ona Cárdenas Aguilera de 3r ESO; Carlos Medina Álvarez de 4t ESO; Miquel Barceló Solà de 1r de Batxillerat; i per últim, Jorge Vico Lora de 2n curs de Batxillerat.

A tots ells se’ls va fer entrega, el passat 13 de maig, del premi de reconeixement. Els alumnes amb millor puntuació per cicle se’ls va fer entrega també d’un xec regal de la papereria Marta, de Sant Vicenç. Aquest alumnes són: l’Eloy Navarro, el Carlos Medina i el Miquel Barceló.

Als alumnes en segona i tercera millor posició de tots els participants de l’institut també se’ls va fer entrega d’un diploma de reconeixement. Aquests alumnes són: Kauan Rubio Dos Santos i Arnau Escofet Badosa de 1r ESO; Amal Laghziri Marzok, Sofia Nardova i Irene Carmona Tomas de 2n ESO; Alejandro Martín López i Francisco Moreno Quesada de 3r ESO; Guillem Romagosa Raventós i Anna Prats López de 4t ESO; Adrián García Pérez i Héctor García Moreno de 1r de Batxillerat; i per últim, Mireia Valls Giner i Joan Moreno Quesada a 2n de Batxillerat.

A més, la Societat Catalana de Matemàtiques, que és l’entitat que organitza les proves Cangur, otorga mencions honorífiques fins a l’1% de participants amb millors puntuacions de Catalunya. Ens omple d’orgull compartir amb vosaltres que enguany dos alumnes del nostre centre han rebut aquesta menció: l’Eloy Navarro i el Carlos Medina. L’organització els fa entrega del diploma de menció honorífica i un joc elaborat per w4kangoeroe, la delegació Cangur als Països Baixos.

Felicitats noies i nois. Ho heu fet molt bé!!