Projecte “Descobreix l’entorn natural del Mompou”

El nostre institut es troba en una ubicació privilegiada dins del municipi. És per aquest motiu que des de la matèria de projectes de 1r d’ESO hem proposat als alumnes investigar en el bosc proper a l’institut amb l’objectiu de fer arribar a les famílies informació de primera mà del valor ecològic i mediambiental del nostre entorn.

Durant aquests dies els alumnes han treballat al camp reconeixent les espècies vegetals més representatives de l’ecosistema mediterrani, hem identificat animals a partir dels seus rastres, també hem localitzat espais del bosc degradats per l’acció de l’home i hem analitzat el paisatge que envolta l’institut observant ben de prop els elements que en formen part. Amb tota aquesta informació els nostres alumnes tenen un encàrrec molt important: realitzar un tríptic divulgatiu.

Us deixem un recull de fotografies del treball de camp.

1. Montse Bordanova

Molt bon reportatge . Crec que d’aquesta mandra serem més conscients de la sort que tenim d’estar en un entorn bellíssim i que a l’hora ens permet aprendre fora de les aules,d’una mandra més agradable.