Primers classificats de les proves Cangur de matemàtiques

Els resultats de les proves Cangur de matemàtiques ja han arribat! Hem de felicitar tots els nostres alumnes que hi van participar, i molt especialment els que han quedat en les primeres posicions. Aquest any l’institut ha repetit l’èxit del curs anterior, i hem tornat a situar dins del 4% d’alumnes millors de Catalunya un estudiant del nostre centre en cadascun dels nivells en què participàvem.

Aquí teniu els noms dels tres alumnes millor classificats, que mereixen una gran felicitació, i que van rebre un obsequi per part de l’institut durant la celebració del dia de Sant Jordi:

Xavier González Torres, de 3r ESO B. Ha quedat en el lloc 689 de 18057 participants, situant-se dins del 3’81% d’alumnes millor classificats de tot Catalunya, amb una prova Cangur que va obtenir 79’75 punts de 150 possibles.

Òscar Meca Moñino, de 4t ESO B. Ha quedat en el lloc 162 de 9578 participants, situant-se dins de l’1’74% d’alumnes millor classificats de tot Catalunya, amb una prova Cangur que va obtenir 88’75 punts de 150 possibles.

Sergio Fernández León, de 1r BAT B. Ha quedat en el lloc 22 de 5649 participants, situant-se dins del 0’39% d’alumnes millor classificats de tot Catalunya, amb una prova Cangur que va obtenir 97’5 punts de 150 possibles.

També volem felicitar la Núria Riba de 4t ESO B i el Nedal Bensalah de 4t ESO C, que han quedat en els llocs 730 i 799 respectivament, dins del 7’89% i 8’63% d’alumnes millor classifcats de Catalunya. I també l’Abril Orantes de 1r BAT B, que ha quedat en el lloc 581, dins del 10’27% d’alumnes millor classificats.

A tots ells els donem l’enhorabona!