Primera trobada del consell de delegats

La setmana passada van tenir lloc les primeres reunions de delegats amb l’objectiu de compartir experiències, conèixer la resta de companys, establir objectius per aquest curs i realitzar una sessió dinàmica i de reflexió.

La primera trobada que es va celebrar va ser la dels delegats del primer cicle de l’ESO. Els delegats de 2n d’ESO van explicar als de 1r com van viure aquest càrrec el curs passat i quines coses els agradaria millorar. Els delgats de 1r de l’ESO tenen una missió molt especial durant el segon trimestre: ajudar i col·laborar en la gravació de vídeos pels nois i noies de 6è que el curs que ve ja aniran a l’institut. D’aquesta manera, seran els propis alumnes qui expliquin en primera persona com han viscut aquesta nova etapa al Frederic Mompou, quins consells els hi donarien pels primers dies, quines impressions es van emportar, quines novetats trobaran, etc.

Posteriorment, es van reunir els delegats del segon cicle de l’ESO per una banda i, de batxillerat, per l’altra.

En tots els casos, es va reflexionar sobre la figura del delegat, quins aspectes caldria millorar, quins caldria reforçar i quines són les propostes per aquest curs i pel següent. Entre tots ells van elaborar un decàleg del delegat -aquelles 10 funcions elementals que ha de desenvolupar la persona delegada de classe- i van crear un retrat robot del delegat, imatges que defineixen aquest representant de la classe.

Properament, al vestíbul del primer pis trobareu l’espai de delegats de l’ESO on hi penjarem els treballs anteriors i tota aquella informació d’interès pels alumnes de l’institut. Us animem a donar-hi un cop d’ull per no perdre-us cap novetat!

Volem agrair la participació i col·laboració de tots els delegats en aquesta primera trobada!